Pride Hudik

Pridefestivalerna sprider sig som en löpeld ut i mindre städer. Det är fantastiskt bra och kul tycker jag, och när det var dags för min gamla hemstad Hudiksvall att anordna Pridefestival var jag inte sen att haka på. Mellan 9-15 i lördags stod jag därför bredvid RFSU och visade upp mina kärleksaker. Ingen vågade väl riktigt köpa sådär offentligt, men jag fick dela ut många visitkort och det var väldigt trevligt att prata med folk och se deras reaktioner. Majsan Keller som driver denna blogg gav mig handfasta tips på hur jag ska nå ut med leksakerna ytterligare. Det verkar generellt som att hbtq-personer är lite mer sexuellt nyfikna än heteros (men överbevisa mig gärna.. :-p ) Jag planerar att starta en ordentlig webbshop så man kan handla enkelt av mig, men det är en långsam process att välja strategi såhär i sommarvärmen (som äntligen kommmit!!!) Här är några bilder, Majsan med bloggen tog de flesta:
Instagram